tisdag 19 maj 2015

Torfinn o Wendela på kryss med Cindarella i helgen..

Här sitter jag o väntar på att Cindarella skall lägga till. Torfinn tog bilden förstås.

Här tittar jag på smycken i en butik på båten. Inget för för mig för allt kostar skjortan...

Här har jag hämtat frågesportslappar till oss.

Torfinn vann första pris, en lyxresa, två flaskor vin!!!, choklad o lite annat för ca en lusentapp (tusenlapp)

Här gick vi av båten, alldeles för mycket folk. Några ramlade och några fick lite halvpanik..

Här kommer jag med bestämda steg mot bussen hem...

2 kommentarer:

  1. Du har gjort lite ändringar här på din sida ? Hoppas jag kommer fram nu !

    Vad roligt att göra små utflykter, som en liten kryssning med båten !
    Grattis till Torfinn ! Vilken bra första pris !
    Smycken köper inte jag heller, men lite olika parfymer köper jag på båten !

    Ja, det är torsdag, ärtsoppa dag var det här ! Inte så festligt som er resa ! hihi...!

    Ha det gott vännen ! kram fina du !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det inte så bra. Försöker få tillbaks den gamla sidan men det blir bara fel..Skall försöka igen.
      Torfinn tackar för grattiset.
      Ärtsoppa är inte att förakta, det är ju jättegott..Ha det fint själv fr W

      Radera

Kommentera gärna....Wendela

Torfinn 80 år..