torsdag 26 mars 2015

Pappa Odd i sin krafts dagar..


4 kommentarer:

  1. Det är roligt att ha sådana här gamla foton kvar. Jag har nästan inga,
    vet inte ens vart dem har tagit vägen ?

    Då är du ju riktig "sjömans" dotter wendy !
    Så fina minnen du har.

    Trevlig helg, kram !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har lådor med foton på vinden. Ibland går vi igenom dom och gör inget med dom!!!!
      Min mor sa alltid att vi barn kom flytandes i fisklådor, alltså vi föddes inte normalt ur en kvinnas kropp..

      Radera
    2. Oavsett var man förvarar sina foton så är de ett stort förråd av minnen. Vi kan också bli sittande fundersamma och språkandes över ett kort vi råkar hitta. Jag vet inte om alla är sådana, men jag kan ofta förnimma känslan och lukten från motivet på fotot. Som före detta kände jag en svag doft av diesel då jag såg Ditt foto!

      Radera
    3. DEt ligger mycket I det Alf..Ibland fick jag g[ ner I motorn f;r att dra I n[n spak..ha det got fr w

      Radera

Kommentera gärna....Wendela

Torfinn 80 år..