tisdag 12 augusti 2014

Idag höll jag inte högerregeln och då gick det som det gick...

Skulle köra in på en gata till vänster och så kom det en bil från höger som jag inte såg. Han körde in i min bil på höger sida så hans vänstra framljus pajade. Som tur var, var det en vänlig man och vi kommer att göra upp detta emellan oss. Men det var ju inte nödvändigt alls för de pengarna det kommer att kosta (kanske 1000-1500:- hade jag velat ha till något annat. Men tyvärr händer det sånt här och jag får trösta mig med att det inte blev mycket värre..En sån här lykta var det och det var bara glaset som gått sönder..
Volvo V70 2000-2004 Strålkastare Vänster

6 kommentarer:

  1. detta händer så lätt och till vem som helst,
    tur att det inte blev värre ! för bilreparationer blir dyrt,

    hoppas du mår bra nu - kram !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är verkligen glad över att det inte blev värre...Allt ok nu. Kram o tack för titten..W.

      Radera
  2. Döda ting går att reparera så att Du klarade Dig utan en enda skråma är ju det viktigaste. Du kan ju nästa gång säga som jag om jag gör fel: - Även den bäste kan göra fel, till och med jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänket också det. Tack gode Gud att ingen människa kom till skada. Vad gör väl 1000:- om hundra år...... Kram

      Radera
    2. Det blev inte vad jag trodde, det blev 5700:- men vad sjutton gör det för en miljonär...

      Radera

Kommentera gärna....Wendela

Torfinn 80 år..