lördag 12 juli 2014

Kom med på skogspromenad utanför Norberg, Västmanland.. .

På väg till svampskogen

Vid 9.30 tiden i morse


Spännande med vägar för vad? döljer sig bakom nästa hörn?

En ensam liten prästkrage

Tvillingträd

Här tittar Torfinn efter svamp...

Och här tittar Wendela efter svamp

Så härligt vackert när solen sken mellan träden
Konst i skogen..

Så sugen jag blir på att bada..

Klart och fint insjövatten..

Jag njöt av utsikten..

Skogsinstallation..
Älggräs som man kan göra en god dryck utav..




Ingen svamp, alldeles för torrt men en fin stund i naturen..

2 kommentarer:

  1. ah, vilken underbar skogspromenad "jag gjorde" när jag tittade på dina bilder ! och vad vackert det är i skogen !
    lugn och ro och naturen, oh vad härligt !!

    kram och godmorron !
    bra tid att läsa och skriva av lite för det ösregnar, hihi...jag älskar regn och åska !

    men kanske för tidigt att hitta några svampar ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så trevligt att ha dig med Amanda...Det sas på tv häromdagen att det var sååååååå mycket svamp men det var nog i ett varmare land...Kram o tack för titten.. W.

      Radera

Kommentera gärna....Wendela

Torfinn 80 år..