måndag 26 maj 2014

I Norberg firar vi Mors dag....

Min förtjusande sonhustru med dotter och man (min son alltså) var här och åt middag och pratade en stund på Mors dag. Det var så trevligt att få träffa dom. Mina andra söner J o F grattade mig också men de hade inte tillfälle att komma..
Härlig tårta med hallon och vaniljkräm emellan

Denna maten bjöd vi på plus egenlagad potatissallad..

Här sitter Darina (mitt bonusbarnbarn) som lite senare efter maten spelade så vackert på piano för oss..

Här sitter vi i stora rummet och äter..


3 kommentarer:

  1. vilken fin morsdags bjudning du har haft !
    och så söta bilder !
    kram vännen !!

    SvaraRadera
  2. Tack goa vännen...Så gullig du är. Kram fr W

    SvaraRadera
  3. Hmmmmmmmm, den där tårtan skull inte göra ont att äta*smile*! Härligt att Du fick en sådan fin Mors dag

    SvaraRadera

Kommentera gärna....Wendela

Torfinn 80 år..