onsdag 16 april 2014

Röda korsets mannekänguppvisning på Kupan i Norberg..

Bra med folk kom och tittade på mannekänguppvisningen på Kafe Kaka som gått ihop med Röda korset och anordnat en visning av kläder som skänkts dit.Visar lite bilder här där både kvinnor, män och barn visade upp vad man kunde finna till ett bra pris på Röda korset... En mycket trevlig tillställning men alldeles för kort...
Här står Ulla som var konferencier  

En vacker bröllopsklänning som Ulla förresten sparade på...










2 kommentarer:

  1. köpte du nåt ? kläderna var väl jättebilliga ? jag har aldrig varit på en sån
    mannekänguppvisning,
    vi har kupan väldigt nära, jag har också lämnat kläder och böcker,
    tänk om jag möter någon som har mina gamla kläder på sig, hihi...

    ha en fin kväll, kram !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag köpte inget..Kläderna var ju jättebilliga, det är dom ju på röda korset. DEt var nog mest för att folk skulle se hur både bra och billigt man kan köpa kläder, dessutom så hjälper man människor i andra delar av världen som har det svårt...Natti fr W

      Radera

Kommentera gärna....Wendela

Torfinn 80 år..