På vår loppistur idag var vi på Ting i Ting som ligger alldeles bakom Elsas konditori...Här lite blandade köksattiraljer...
Mer köksgrejer av allehanda slag...Jag tror det finns det mesta här
Här är ingången så ni känner igen er..
Oj oj så mycket härliga pryttlar...
Ja här kom de blå kopparna igen ser jag men från en annan vinkel..
Skall du ha leksaker (nya finns det massor av) så finns det jättemycket här..
Cd, Dvd och lp fanns det gott om och flera hyllor än denna...