Här har vi den s.k. Aseaströmmen. Det är lite falsk för det är inga kvinnor med här i denna ström.
Här sitter Olga som jobbade på Asea på 40-talet tillsammans med Britt-Marie.
| Vi tror att Tina var riktigt hungrig när vi träffades på Öhrmans!!! Gabriella tittade med förtjusning på :-) |