Här sitter vi samlade i PRO-lokalen på det öppna huset..
Lite av det söta till kaffet
Här serverar Lena tårta..
Torfinns gjorda smörgåstårtor som gick åt...
Wendelas hembakade tårta med norska flaggor på
Här tackar Torfinn för alla gåvor. Till höger sitter Kjell och Lena i bakgrunden till vänster..


























